"I nostri buttigli d'acqua d'acciaio inossidabile mantenenu i liquidi caldi caldi è friddi liquidi friddi" Questu hè u stessu dicendu chì pudete sente da i fornituri è i fabricatori di buttigli d'acqua, dapoi l'invenzione di i buttigli insulati. Ma cumu ? A risposta hè: scuma o cumpetenze di imballaggio in vacuum. Tuttavia, ci hè più à buttigli d'acqua in acciaio inox chè à scuntrà l'ochju. Una buttiglia pesante hè una buttiglia in una buttiglia. Chì ghjè l'affare ? Ci hè una scuma o un vacu trà i dui cuntenituri. I cuntenituri pieni di schiuma mantenenu i liquidi friddi friddi mentre chì i buttigli imballati in vacu mantenenu i liquidi caldi caldi. Dapoi u principiu di l'anni 1900, stu metudu hè stata utilizatu è dimustratu assai efficace, diventendu cusì populari trà e persone chì vulianu beie in viaghju. Viaggiatori, atleti, escursionisti, amanti di l'attività outdoor, o ancu persone occupate chì piacenu l'acqua calda o l'acqua fredda preferanu avè unu è ancu alcuni biberon sò ancu insulati.
Storia
L'egiziani anu fattu i primi buttigli cunnisciuti, chì eranu in vetru pruduciutu 1500 aC. U modu di fà buttigli era di mette u vetru fusu intornu à u core di argilla è sabbia finu à chì u vetru s'hè rinfriscatu è poi scavà u core. Cum'è tali, era abbastanza tempu è cusì cunzidiratu una roba di lussu allora. U prucessu hè statu simplificatu più tardi in Cina è Persia cù un metudu chì u vetru fusu hè statu soffiatu in un moldu. Questu hè statu aduttatu da i Rumani è si sparse in tutta l'Europa durante u Medievu.
L'automatizazione hà aiutatu à accelerà a fabricazione di buttigli in u 1865 usendu presse è soffiatrici. Tuttavia, a prima macchina automatica per a fabricazione di buttigli apparsu in u 1903 quandu Michael J. Owens hà messu a macchina in usu cummerciale per a produzzione è a fabricazione di buttigli. Questu senza dubbitu hà rivoluzionatu l'industria di a fabricazione di buttigli, cambiandola in una produzzione à pocu costu è larga scala, chì prumove ancu u sviluppu di l'industria di e bevande carbonatate. In u 1920, i machini Owens o altre varianti pruducianu a maiò parte di i buttigli di vetru. Era finu à l'iniziu di l'anni 1940, i buttigli di plastica sò stati pruduciuti per via di macchine di soffiatura chì riscaldavanu minusculi pellets di resina plastica è poi mette in forza in un muffa di un pruduttu. Allora sguassate u moldu dopu chì si rinfriscà. Fatte di polietilene, i primi buttigli di plastica cuncepiti da Nat Wyeth, durable è abbastanza robusti per cuntene bevande gassate.
Cuncepitu in u 1896 da u scientist inglese Sir James Dewar, a prima buttiglia insulata hè stata inventata è durò ancu oghje cù u so nome. Il a scellé une bouteille dans l'autre et puis a pompé l'air à l'intérieur qui a fait sa bouteille isolée. Un tali vacu in mezu hè un grande isolante, chì hà ancu generatu l'oghje dicendu "mantene i liquidi caldi caldi, i liquidi friddi friddi". Tuttavia, ùn hè mai statu patentatu finu à chì u vetru tedescu Reinhold Burger è Albert Aschenbrenner chì anu travagliatu prima per Dewar anu fundatu una cumpagnia per fabricà a buttiglia insulata chjamata Thermos, chì era "threm" in grecu, chì significava calda.
Avà hè stata bella è mette a pruduzzione à grande scala cù robots. I cumpratori ponu persunalizà e buttigli chì volenu, culori, taglia, mudelli è loghi ancu, direttamente da a fabbrica. A ghjente di l'Asia pò preferite l'acqua calda, postu chì questu hè cuncepitu cum'è un abitudine salutare mentre l'occidentali godenu e bevande fresche chì facenu a buttiglia d'acqua insulata in acciaio inox una opzione perfetta per e duie persone.
Materia prima
U plasticu o l'acciaio inox hè utilizatu com'è materia prima in a fabricazione di buttigli insulati. Sò ancu materiali per i tazzi esterni è interni. Quessi in u prucessu di a linea di assemblea, sò cumpatibili è bè adattati. A scuma hè spessu usata in a produzzione di buttigli insulati per e bevande fresche.
Prucessu di fabricazione
A scuma
1. A scuma hè di solitu in forma di boli chimichi quandu sò mandati in a fabbrica è questi boli ponu reagisce per generà calore.
2. riscalda u mischju liquidu pianu pianu à 75-80 ° F
3. Aspettate finu à chì a mistura si rinfriscà gradualmente è dopu una scuma di liquidu hè in fondu.
A buttiglia
4. A tazza esterna hè stata formata. S'ellu hè fattu di plastica, allora hè stata attraversu un prucessu chjamatu blow molding. Comu tali, pellets di resina plastica seranu riscaldati è poi soffiati in un moldu di una certa forma. Hè u listessu casu per a tazza d'acciaio inox.
5. In u prucessu di una linea di assemblea, i liners internu è esternu sò ben adattati. Un filtru di vetru o di l'acciaio inossidabile, hè situatu à l'internu è poi aghjunghje l'insulazione, o scuma o vacuum.
6. Matchmaking. Una sola unità hè furmata da un revestimentu di silicone spruzzatu nantu à e tazze.
7. Abbellite i buttigli. Allora i buttigli d'acqua in acciaio inox seranu pittati. In Everich, avemu a fabbrica per a fabricazione di buttigli è una linea automatizzata di rivestimentu spray chì assicura a qualità è l'efficienza di a produzzione à grande scala.
U Top
8. I cimi di buttiglia d'acqua d'acciaio inox sò ancu fatti colpu. Tuttavia, a tecnica di cime hè cruciale per a qualità di e buttigli sanu. Questu hè chì i cimi decidenu se u corpu si mette perfettamenti.
STEEL usa diverse cumpetenze di fabricazione sofisticate da a linea di spray automatica à u disignu manuale di buttigli. Semu ancu partenariati cù Starbucks, cù a guaranzia di FDA è FGB, aspittendu à associà cun voi. Cuntattateci quì.
Tempu di Postu: Set-09-2022